"Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімі Интернациональный аулының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдык мемлекеттік мекемесі
"Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімі Интернациональный аулының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдык мемлекеттік мекемесі

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Жария талқыланаты

02.03.2022

"Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім бөлімі Интернациональный аулының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдык мемлекеттік мекемесі сіздердің назарыңызға 2022 жылдың 1 наурызынан бастап ресми интернет-ресурстарда 2021 жылға арналған мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі қызметі туралы есебі жария талқыланатынын жеткізеді. Жоғарыда айтылғандарға байланысты барлық ниет білдірушілерді талқылауға белсенді қатысуды сұраймыз.

«Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім  бөлімі Интернациональный ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» КММ мемлекеттік қызметтерді көрсету мәселесі жөніндегі

2021 жылғы қызметі туралы есеп

1. Жалпы жағдай

Баршаға жоғары сапалы мемлекеттік қызметке ашықтық және бірдей қолжетімділік Елбасымен мемлекеттік басқару органдарына қойған басты міндеттердің бірі болып табылады.
         «Орталық мемлекеттік органдардың, облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың, аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдарының, қаладағы аудандар, аудандық маңызы бар қалалар, кенттер, ауылдар, ауылдық округтер әкімдерінің мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі қызметінің есебін қалыптастыру мен ұсыну қағидаларын және оның үлгі нысанын бекіту туралы» ҚазақстанРеспубликасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрінің 2013 жылғы 25 маусымдағы № 193 бұйрығы және Қазақстан РеспубликасыҮкіметінің 2013 жылғы 18 қыркүйектегі №983 Қаулысымен Мемлекеттік қызметтер тізіліміне сәйкес, 2021 жылы «Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім  бөлімі Интернациональный ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» КММ мемлекеттік қызметтің 7 түрін көрсетті.

Мемлекеттік қызметтерін көрсететін «Біртерезе» қағидаты бойынша мемлекеттік қызмет алу қолжетімділігі үшін аймақта «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы" КЕ АҚ Ақмола облысы бойынша филиалы – «Халыққа қызмет көрсету орталығы» департаментінің Есіл аудандық бөлімі (Мемлекеттік корпорация) жұмыс істейді. Мемлекеттік қызметті алу үдерісін жеңілдету үшін мемлекеттік корпорациясы «ConnectionPoint» өзіне өзі қызмет көрсету секторы жұмыс істейді, ол арқылы әр клиент электрондық қызметті өзінемессе мемлекеттік корпорациясының қызметкерінің көмегімен ала алады.          

2021 жылы атқарушы органдармен 32 мемлекеттік қызмет көрсетілді.  32 (100%) мемлекеттік қызмет мемлекеттік органдармен көрсетілген.
Бекітілген мемлекеттік қызмет стандарттарына сәйкес ақысыз негізде 7, ақылы негізде  - 0 қызмет түрі көрсетілді. Сонымен бірге, ұсынатын 7 қызмет түрлері бойынша қызмет алушылардың ЭҮП арқылы 0 қызмет түрінен, мемлекеттік корпорациясы арқылы 2 қызмет түрінен, қызмет берушіге 5 қызмет түрінен өтініш беру мүмкіндігі бар.

2. Қызмет алушылармен жүргізілген жұмыс.

«Ақмола облысы білім басқармасының Есіл ауданы бойынша білім  бөлімі Интернациональный ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» КММ мемлекеттік қызмет көрсетуге қатысатын мемлекеттік органдарда мемлекеттік қызметтердің стандарттары мен регламенттері қызмет алушылар үшін қолжетімді жерде ақпараттық стендте орналастырылған.
           Халыққа қызмет көрсетуге жағдай жасау бойынша шаралар қабылдануда. Мемлекеттік органдар қажетті компьютерлермен, ұйымдастыру техникасымен, күту үшін орындықтармен қамтамасыз етілген.   БАҚта мемлекеттік органдарда, мемлекеттік корпорациясы арқылы қызметтерді көрсету жөнінде, сондай-ақ e.gov.kz. порталы арқылы әр түрлі қызметтерді алу мүмкіндігі туралы материалдар ұдайы жарияланады.
            2021 ж. қызмет көрсету саласындағы есепті талқылау жөніндегі кездесулерін өткізу барысында мемлекеттік қызмет көрсету саласындағы қызмет туралы ұсыныстар мен ескертулер түскен жоқ.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісін жетілдіру жөніндегі қызмет.

             Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын жоғарлату, мемлекеттік қызмет көрсету стандарттары мен регламенттерінің қолжетімділігі, қамтамассызы, қызмет алушылардың өтініштерін белгіленген мерзімде арастыру, мемлекеттік қызмет көрсету саласында мамандардың біліктілігін арттыру, құқықтарының бұзылуына , қызмет алушылардың бостандықтары мен заңды қызығушылығына жол бермеу,  қызметті көрсету  бойынша оңтайландыру және автоматтандыру процестеріне шаралар қабылдау.  

             4. Мемлекеттік қызмет көрсету сапасына бақылау жасау. 

            Ай сайын мемлекеттік қызмет көрсету сапасына ішкі бақылау жасау бойынша жұмыстар жүргізіледі. 2021 жылы мемлекеттік органдармен, мемлекеттік корпорациясы арқылы және электрондық нұсқада мемлекеттік қызмет көрсету бойынша белгіленген мерзімдерді бұзу деректеріне жол берілген жоқ. Өтініш берушілер мемлекеттік қызметтерді көрсету мәселесі бойынша  мемлекеттік органдарға жүгіну барысында құжаттарды қабылдаудан бас тартуға жол бермеу мақсатында мамандар мемлекеттік қызметті алу үшін толық құжаттар жиынтығын жинау тәртібін түсіндіреді.

        

5. Бұдан әрі тиімділікті және мемлекеттік қызмет көрсету сапасымен қызмет алушылардың қанағаттану деңгейін арттыру басымдылықтары.


            Жеке және заңды тұлғаларды бұдан әрі сапалы және қолжетімді мемлекеттік қызметтермен, оның ішінде электрондық нұсқадағы мемлекеттік қызметтермен қамтамасыз ету мақсатында 2021 жылы бұқаралық ақпарат құралдары арқылы халыққа мемлекеттік қызметті мемлекеттік корпорациясы арқылы және «электрондық үкімет» порталы арқылы алу мүмкіндігі туралы түсіндіру жұмыстарын жүргізу, қолданыстағы заңнамаға сәйкес халыққа сапалы мемлекеттік қызметтер көрсету өз жалғасын табады. Мемлекеттік органдар мен қызмет алушылардың байланысын азайтуды қамтамасыз ету үшін мемлекеттік қызмет көрсету үдерісін баламалы негізде мемлекеттік корпорациясы арқылы көрсетуге көшіру, рұқсат беру үдерістерін автоматизациялау және «Е-лицензирование» ЕЛ ММБ АЖ енгізу жөніндегі жұмыстар жалғастырылады.
              Жалпы, 2022 жыл ағымындағы жұмыс қызмет алушылардың көрсетілген мемлекеттік қызмет сапасына қанағаттану деңгейін арттыруға бағытталады.

/public/files/2022/3/2/020322_092030_otchet-deyatelynosti-gos-uslugotdela-obrazovaniya-za2021-god-2.docx

 

Просмотров: 209


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст